"mua vituttaa..."

Kaikenlainen muu keskustelu tänne.

Moderators: TaTe, Shagrauth, Tomppa, W

"mua vituttaa..."

Postby Äpärä » Mon Jan 14, 2008 10:24 pm

Eli kaikki negatiivisten tunteiden purkaminen, angstaus ruikutus ja muu homoilu sitten tänne vaikkapa, saa poistaa jos siltä tuntuu.

Mä olen nyt tuolla Jugurttileukojen luvatulla tontilla opiskellessani oppinut vihaamaan noita itseriittoisia narsisteja joiden kanssa mä joudun joka päivä olemaan tekemisissä ja joiden kanssa joutuu elämään parhaimmillaan 11 tuntia päivässä, viitenä päivänä viikossa. Mua vituttaa tapella noiden musiikkisnobien ("Ei mulle genret merkkaa mitää/ no en mä tätä kyllä punkiks sanois. ennemmin jotain nuthrashmitäliecorea") ja muiden paskalahkeiden kanssa, IHAN MITÄ VAAN SANOT, ne tarttuu aina kaikkein epäolennaisimpaan asiaan, koittaa saada sen sua vastaan, ja jauhaa yhden hatusta heitetyn luvun/esimerkin ympärillä vaikkei sitä yritäkään pohjata yhtään mihinkään, etsii kaikki lauseiden epäolennaisuudet ja laittaa sanoja suuhun, ja sitten jos niitä lyö, niin "argumentit loppuivat kesken", vaikka todellisuudessa ne eivät vaan mene kyseisten henkilöiden paskapäihin sisään ennen kuin ne kirjoittaa lapulle ja poraa kalloon vitun ison reijjän josta ne tunkee sisään!

Lisäksi sitä pientä humanistipuolta minussa vituttaa se, miten tossa koulussa kohdellaan kaikkia, jotka ei pysy kärryillä eliittilukion tahdissa. Kaikki hiljaiset, yksinäiset, syrjäytyneet ja muut menninkäiset jää hiljaisiksi, yksinäisiksi, syrjäytyneiksi ja muiksi menninkäisiksi ihan sillä että ketään ei kiinnosta kuunnella niitä, kun opettajat vaan tahtovat että koulusta kirjoitetaan paremmin kuin muista lahden lukioista. Musiikkisnobithan täällä ovat ihan jumalien asemassa ja kaikkien pitäisi niitä palvoa (naurettavinta ehkä se, että kahdesta tehtiin koko seinänmittaiset che guevara henkiset mustaa valkoisella naamakuvat). Sitten kun mä en osoitakaan niille itseriittoisille kaulahuivihomoille sitäkään vähää kunnioitusta, mä olen koko laitoksen pahin ja huonoin ihminen. No, hyvä että räkäpunkkimetelillä voi vielä edes jossain herättää samaa pahennusta kuin joskus kauan sitten...

Tämä koulu on se läski ja ruma lapsi jolle äiti aina uskotteli että se on kaunein maailmassa, ja nyt kun se sitten joutuukin muiden lasten kanssa leikkimään, se ei tajua että kaikki muut nauraa sille, vaan olettaa niiden olevan kateellisia. Well guess again!
Äpärä
Hyeena

Postby VäkisinKastettu » Wed Jan 16, 2008 12:53 pm

NYÄÄÄÄ. Mua vituttaa, ku koulus joutuu tekemään tällast ihme valtiotyötä, josta en älyä paskaakaan, kaikkee kartastojuttuja sun muuta, vittu kiinnosta yhtää! Oon sen verran vähä-älyinen, etten tommosist ymmärrä paskan vertaa. Minkä takia ees pitäs tommosia tehä, ku ei kiinnosta ja haluta yhtää ja ope vamestaa koko ajan jtn. Nytki koulun koneel oon ja pitäs jatkaa tota työtä, mut ei kiinnosta.
Porukatki alkaa vittuilla mulle siit, miten paljon käyn mukamas keikoil, vaik yhes kk käyn vaa yhen tai pari krtaa jossaki O____o vittu ajattelisivat enemmän. Muutenki ku asun niin vitun korves, et en khyl pääse ihan mille tahasa keikalle/festareille vaik kuinka haluu ja sillee. Khyl mä duuneja teen aina himas kun pystyn ja oon kunnolla.
Sitte. Negative-bändist lähti sir Christus. HERRAJUMALA. Kukaan ei korvaa Ripeä!
" Juudas on parempi kuin hilter!"
VäkisinKastettu
Teinihyeena

Postby Äpärä » Wed Jan 16, 2008 5:30 pm

mun vasen käsi korvaa koko negativen..

Sitten mua vituttaa suuresti myös se, että kesällä alkaa sivari, jota ennen olisi ainakin yksi kuukausi tehtävä työtä, ja mullahan on tietysti vittu porukat hiillostamassa koko ajan, vaikka mä nyt tahtoisin vittu ensin nuo kirjoitukset alta. Mä en hae töitä ennen kuin mulla on tuo yksi paska kasa vähemmän olkapäällä. Lisäksi mua vituttaa yksi saatanan ruotsin opettaja jolla on selkeästi Neglect ja asennevamma, monesta muusta vammasta puhumattakaan. Jos ei ala asenne muuttua niin otan Valtterin mukaan ja käydään harjoittelemaan Pertunmaata varten sen akan talolla...
Äpärä
Hyeena

Postby Shagrauth » Wed Jan 16, 2008 8:38 pm

Rahan tarve on suuri, rahaa on juuri ja juuri. Eli alkaa tässä surettaa kun ei ole rahaa sitten yhtään. Vihdoinkin kun jos/nyt/ehkä saadaan se treenikämppä niin sitte tarttis isommat vahvari vehkeet, kun ei meinaa tuo 30W Rolandin Cube siellä kuulua. Laskeskelin, että semmonen viritelmä minkä hankkisin tulisi maksamaan n. 600-700e ja rahaa tällä hetkellä ruhtinaalliset 34,20e! Kesätöihin olisi pakko päästä, muttei vaan yhtään tiedä minne sitä keksisi kysyä tai mihin nyt edes pääsisi. AUTTAKAA!!
Shagrauth
Ylläpito/Admin

Postby W » Wed Jan 16, 2008 11:20 pm

Jos mä saan rahaa uuteen styrkkariin, voin lainata sulle ton 20€ Ugly Fukk:n. Ei tartte ostaa ku kaappi. :D

~W
W
Profane Omen

Postby Shagrauth » Thu Jan 17, 2008 8:17 am

W wrote:Jos mä saan rahaa uuteen styrkkariin, voin lainata sulle ton 20€ Ugly Fukk:n. Ei tartte ostaa ku kaappi. :D

~W

Hohoo, sounds like a plan! (:
Shagrauth
Ylläpito/Admin

Postby Simppuu » Thu Jan 17, 2008 4:35 pm

Itseäni vituttaa Koulu tällä hetkellä, lukio = virhe minulle, koeviikko tulossa, jokasessa läkkärissä aivan pihalla juuri ja juuri läpi, tunneilla ei oo mitää tietoo koko asiasta. En kyllä osaa yhtään stressata noita kokeita nykyään, ehkä se on sitä että en oikeasti välitä mikä sieltä tulee, kunhan pääsee läpi, tiivistettynä: Koulu ja kaikki sen tuomat työt etc vituttaa.
Simppuu
Pentuhyeena

Postby riivaaja » Thu Jan 17, 2008 5:12 pm

Simppuu wrote:Itseäni vituttaa Koulu tällä hetkellä, lukio = virhe minulle, koeviikko tulossa, jokasessa läkkärissä aivan pihalla juuri ja juuri läpi, tunneilla ei oo mitää tietoo koko asiasta. En kyllä osaa yhtään stressata noita kokeita nykyään, ehkä se on sitä että en oikeasti välitä mikä sieltä tulee, kunhan pääsee läpi, tiivistettynä: Koulu ja kaikki sen tuomat työt etc vituttaa.

Yks mun parhaita päätöksiä on ollut se kun lukiossa lakkas ressaamasta kokeista. Ikinä ei oo viel kukaan tullu arvosanoja kyselemään, ei edes kirjotusten tuloksia. (Toisaalta asiaan saattaa vähän vaikuttaa se et on päätyny sellaselle sormivärialalle missä arvosanoilla ei oo mitään merkitystä, mut anyway. Hukkaan ne unettomat yöt ois mennyt jos sellasia ois lukion takia viettänyt.)
riivaaja
Teinihyeena

Postby Äpärä » Thu Jan 17, 2008 6:06 pm

riivaaja wrote:[
Yks mun parhaita päätöksiä on ollut se kun lukiossa lakkas ressaamasta kokeista. Ikinä ei oo viel kukaan tullu arvosanoja kyselemään, ei edes kirjotusten tuloksia. (Toisaalta asiaan saattaa vähän vaikuttaa se et on päätyny sellaselle sormivärialalle missä arvosanoilla ei oo mitään merkitystä, mut anyway. Hukkaan ne unettomat yöt ois mennyt jos sellasia ois lukion takia viettänyt.)

Mulla on ollut sama linja, kokeista ei tarvitse välittää, niistä ei oo lukio kiinni. toisaalta suomenruotsalaiset kuvataideopettajat, joiden muistista on koko mun lukio kiinni, vituttaa. Mä en tajua miten sille akalle voi olla niin vaikea joko käydä naputtelemassa senumero koneelle, tai kertoa jos mulla on jotain tehtävää siihen kurssiin, mitä ei kyllä pitäisi olla... Missä sä opiskelet ja miten sinne hait? mulla olisi kohta taas hakujen aika ja pitäs jonneki sormivärialalle munki lähteä.. Mua kun ei mikään oikea opiskelu kiinnosta paskan vertaa, ellei siellä pääse paasaamaan ihmisen turhuudesta ja tyhmyydestä..=uskontotieteet ja antropologia.
Äpärä
Hyeena

Postby riivaaja » Thu Jan 17, 2008 8:04 pm

Äpärä wrote:
riivaaja wrote:[

Mulla on ollut sama linja, kokeista ei tarvitse välittää, niistä ei oo lukio kiinni. toisaalta suomenruotsalaiset kuvataideopettajat, joiden muistista on koko mun lukio kiinni, vituttaa. Mä en tajua miten sille akalle voi olla niin vaikea joko käydä naputtelemassa senumero koneelle, tai kertoa jos mulla on jotain tehtävää siihen kurssiin, mitä ei kyllä pitäisi olla... Missä sä opiskelet ja miten sinne hait? mulla olisi kohta taas hakujen aika ja pitäs jonneki sormivärialalle munki lähteä.. Mua kun ei mikään oikea opiskelu kiinnosta paskan vertaa, ellei siellä pääse paasaamaan ihmisen turhuudesta ja tyhmyydestä..=uskontotieteet ja antropologia.

Graafista suunnittelua Kouvolalaisessa AMKissa, eli ihan normi yhteishaku. Mut en kyl ehkä voi varauksetta suositella. Siis koulua. Viestintä yleensä noin alana taas on ihan omiaan tämmösille oikeeeta opiskelua vältteleville, kantsuu vaan valkata semmonen ala mistä voi joskus töitäkin saada niin ei tartte sitten taas neljän vuoden jälkeen uudestaan itkeä että mitähän sitä elämällään tekis.
Itellä toi ainoo teoriapuoli minkä opiskelua edes harkitsi oli kans vähän paasausosastoa, mut sit tulin vähän järkiini, et ei ehkä kantsi kuitenkaa mennä opiskelemaan jotain naistutkimusta vaan sen takia että kaikki feministit vituttaa niin paljon.
Metallialaki vähän houkuttas, mut kai se täytyy näistä duuneista ensin joku burnout hankkia ennen kun rupee mitään alan vaihtoja miettimään.
riivaaja
Teinihyeena

Postby Äpärä » Thu Jan 17, 2008 11:08 pm

mä mietin että ainakin haen kuvataideakatemiaan, vaikkei sieltä miksikään valmistu, niin saa sen viis vuotta lisäaikaa elämäänsä:D mut sinne otetaan tyyliin joku 5/vuosi, et täytyy olla iaka vitun hyvä, mikä tarkoittaa etten ollut menossa kai:D
Äpärä
Hyeena

kyl vituttaa

Postby Simppuu » Thu May 22, 2008 8:51 pm

Jotta saatas vähä eloo tänne föörymeille niin onpa nyt pakko vittu vuodattaa ku vituttaa se, että kauden tärkeimmässä pelissä minä menen ja pelaan kauden paskimman pelin, kyllä joskus ne harrastukset otetaan liian vakavasti ja tämmöinen voi olla lopputulos lopuksi vielä henkeä nostattava huuto VOI VITTU!!!!! ei sen tärkeempää ja smurffit on homoja, kattokaa muumeja! 8)
Simppuu
Pentuhyeena

Postby riivaaja » Thu May 22, 2008 10:58 pm

Mä tästä sulavasti jatkan sillä että alkukuusta napsahti elämän viimeset opintotuet tilille, et ei joku viittis lainaa parii satkuu?
riivaaja
Teinihyeena

Postby JimmyRY » Wed Mar 11, 2009 9:55 pm

vituttaa lähinnä se miten pääs lähtemään lahessa JÄLLEEN KERRAN lapasesta tuo bilemeininki. ei siinä mitään, kivaa oli siihen asti kunnes sammuin enkä tehny ketään kohtaan mitään älyttömän tyhmää MUTTA VITTU ku sitä rahaa ei TODELLAKAAN ole koskaan niin paljon ylimääräistä että sitä vois noin kontrolloimattomasti käyttää, ja vielä joidenkin muiden kustannuksella. nyt ainakin kuukauden paussi kaikelle alkoholille, mielellään en jois enää koskaan mutta katsotaan onko sitä selkärankaa siihen sitten. vois riivarin kanssa perustaa vaikka "köyhät hevarit"-yhdistyksen, sillä tulis nyt se pari hunttia itelleenkin aika vitun tarpeeseen.

"I've come so close, it's almost hard to believe
When you're up close, it blinds you brilliantly
Just one rush can change your life forever
Just one push can end it all together

Why can't we learn from the plague that surrounds us
Learn from my mistakes
Learn from this mistake
Learn from our mistake
Learn from their mistakes

There's no shoulder to cry on when you have no shame
There's no finger to point when you are to blame
Open book, in my eyes shows you rain, then storming
I can't look, when covered by the nothing and the suffering

Learn from my mistakes
Learn from this mistake
Learn from our mistake
Learn from their mistakes
Learn from my mistake

Believe me, all my friends, in the ending of the story
There's no junkie out there with a happy ending
It consumes you, and haunts you like the devil
It's the art of the process that kills off all the rebels

Learn from this mistake
Learn from my mistake
Learn from our mistake
Learn from my mistake... "
JimmyRY
Pentuhyeena

Postby Hege » Wed Mar 11, 2009 10:27 pm

Tällä hetkellä vituttaa vain se että aina kun tulee kouluun, kuuluu jotain saatanan mainstreamipaskaa kuten lady gagaa jne. tai jtn. stnan räppiä! RÄPPIÄ JA MAINSTREAM SCHEISSEA! SIIS JUMALAUTA!
"I KEEP MY BASE!"
Hege
Teinihyeena

Next

Return to Kaikki muu