Moderators: TaTe, Shagrauth, Tomppa, W

Simppuu wrote:Itseäni vituttaa Koulu tällä hetkellä, lukio = virhe minulle, koeviikko tulossa, jokasessa läkkärissä aivan pihalla juuri ja juuri läpi, tunneilla ei oo mitää tietoo koko asiasta. En kyllä osaa yhtään stressata noita kokeita nykyään, ehkä se on sitä että en oikeasti välitä mikä sieltä tulee, kunhan pääsee läpi, tiivistettynä: Koulu ja kaikki sen tuomat työt etc vituttaa.
riivaaja wrote:[
Yks mun parhaita päätöksiä on ollut se kun lukiossa lakkas ressaamasta kokeista. Ikinä ei oo viel kukaan tullu arvosanoja kyselemään, ei edes kirjotusten tuloksia. (Toisaalta asiaan saattaa vähän vaikuttaa se et on päätyny sellaselle sormivärialalle missä arvosanoilla ei oo mitään merkitystä, mut anyway. Hukkaan ne unettomat yöt ois mennyt jos sellasia ois lukion takia viettänyt.)
Äpärä wrote:riivaaja wrote:[
Yks mun parhaita päätöksiä on ollut se kun lukiossa lakkas ressaamasta kokeista. Ikinä ei oo viel kukaan tullu arvosanoja kyselemään, ei edes kirjotusten tuloksia. (Toisaalta asiaan saattaa vähän vaikuttaa se et on päätyny sellaselle sormivärialalle missä arvosanoilla ei oo mitään merkitystä, mut anyway. Hukkaan ne unettomat yöt ois mennyt jos sellasia ois lukion takia viettänyt.)
Mulla on ollut sama linja, kokeista ei tarvitse välittää, niistä ei oo lukio kiinni. toisaalta suomenruotsalaiset kuvataideopettajat, joiden muistista on koko mun lukio kiinni, vituttaa. Mä en tajua miten sille akalle voi olla niin vaikea joko käydä naputtelemassa senumero koneelle, tai kertoa jos mulla on jotain tehtävää siihen kurssiin, mitä ei kyllä pitäisi olla... Missä sä opiskelet ja miten sinne hait? mulla olisi kohta taas hakujen aika ja pitäs jonneki sormivärialalle munki lähteä.. Mua kun ei mikään oikea opiskelu kiinnosta paskan vertaa, ellei siellä pääse paasaamaan ihmisen turhuudesta ja tyhmyydestä..=uskontotieteet ja antropologia.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests